Hmmm

Ja jag funderade lite som sagt igår om vad jag mer ska sy.
Har sparat lite kläder som jag inte använder mer, som jag tänkt sy nåt av. (vissa kläder för flera år sen :P )
Det enda jag hittade igår var ett par jeans.
Eller eg har jag flera par jeans som jag skaa använda sen när jag blir smaaaaal ;)
Men dessa är sönder och bör inte lagas (det är ju hål mellan benen ;)
Men kan man sy på såna muddar som jag satte på velouren?
Eller är det bättre att göra på nåt annat sätt?
Ska se om jag ens klurar ut hur jag ska få ut bra bitar av dom :P
Ja det var väl så långt som jag kom med mina syplaner.. Men det blir inte av idag nej.
Jag har varit/är för trött.
Ja jag har fan varit dödstrött hela dagen, och iaf tagit 2 små tupplurer på soffan. Inte när Noa sov, nej för då var jag pigg som en mört.

Nä men vad ska jag mer sy??



Postat av: lisafisa

undrar du vad kiruna hälsan är för något eller?

Man kollar hälsan där :D

Det är väl oftast som anställd man går dit, som jag, för att jag jobbar natt så måste jag kolla om min kropp och hälsa pallar det...

2011-01-13 @ 11:17:29
Postat av: Katja

Jag sydde ett par muddjeans, fast typ shorts till ellen. Det var inte lika lätt som med velour. De blev okej, och jag hade mudd både i magen och bensluten. Har tänkt sy fler, men vet ej om ungen använder såna jeans mer. HOn vill inte ha muddbyxor heller, och det är ju det enda jag kan! Har tänkt försöka sy tights i velour, men det hinner nog bl sommar innan dess.

2011-01-13 @ 13:51:08
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0