XD

Nej, det ska inte se ut sådär i Noas rum :P
Eftersom vi ska måla och sätta nya tapeter så började jag dra bort tapeter idag.
Tog varannan bara för skojs skull ;)
Det är ju nån strukturtapet som har två "lager" så det ska vara lätt att ta bort,(Lisa då vet du det som har likadan tapet ;) för det går ju inte att tapetsera över direkt.
Nu är allt svart borta.
A har blandat en färg som ska lika fondtapeten så mycket som möjligt men..den var inte fin :/
Den var liksom inte grön-grön som jag hade tänkt..
Får kanske ha en helt annan nyans än det är på fondtapeten?
Uuuuh jag vet inte. Jag behöver titta på tapeten och färgen samtidigt :P
Hoja stackarn som blandat massa färg och så är jag inte nöjd :(
Vet inte om det kanske bara går att blanda om samma färg eller om han måste göra helt ny..
Vore ju bra (för mitt samvete) om det går att göra om befintlig färg.
I värsta fall får vi ju måla ett lager med den färgen och göra en ny och måla över.

Har så mycket ideér om hans rum!
Men många av dom kommer nog aldrig bli av.. eller bli som jag tänkt mig.
Tänkte att vi ska ta bort tältet och sätta draperi där till höger där taket är lägre.
Ev ha nån möbel där (har en idé om att göra en spis av en tv-bänk)..
Men vi får se hur det blir.
Först ska det målas och tapetseras iaf.

Och nu är det nog dags att börja bege sig mot sängen så man kanske hinner ta sig en blund innan bebben vaknar.
Fast jag hoppas hoppas hoppas att penicillinet han fick idag på akuten (nej jag gör ingen novell av det hela. Inte nu iaf) samt iprenen som han fick innan han la sig hjälper mot smärtan.
Hans finger ser helt surrealistiskt ut!
Typ dubbelt så stort som vanligt och varklump över typ halva fingret :(
Fyfan börjar bli så arg på sköterskan vi var hos igår.. Kunde han inte ha fått penicillin redan igår!?

Nä, ingen novell var det.
Godnatt.
Hoppas ni får en bättre natt än vad vi haft senste nättera.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0