Trött!

Jag har varit så in i norden trött sensate dagana!
Jag fattar inte varför!
(Nej jag är inte gravid, idag kom niagrafallet när jag var på stan)

Visst har jag varit trött innan, men inte SÅHÄR!
Jag vill (kan knappt!) inte slösa pengar på att gå till cykelverkstan (eller vc kanske vissa kallar det) för att få veta att jag är småbarnsmamma och att man kan vara trött då.
Nä, men kanske att jag har nån slags järnbrist eller nåt..
Men när ska man kunna ta sig dit då?.. Borde ju kanske ha passat på idag..men nu är det för sent.

Ja och för sent för att sova också, men vi skulle kolla en halv film genom datorn men den funkade inte så vi hyrde en från tv:n, och då är det bäst att se hela eftersom man bara har den i 24 timmar.

Nä, nu dags att sova.



Postat av: Eve

Gå till vc och ta lite prover, tänk OM du har brist på nåt, har du det inte så kan du ju utesluta det iaf.. Å skylla på ungen. Det ska jag göra iaf

2011-02-02 @ 09:42:47
Postat av: Mrs Bernhardsson

Vid den röda veckan så kan man bli väldigt trött. Blodpudding brukar vara kanon att äta då. :)

2011-02-02 @ 12:20:57
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0