Tjockis mår inte bra

Äh. Skrev massa grejer men..nä.
Jag har många kilon för mycket (har tom fetma enligt BMI så ni vet) som verkligen behöver försvinna.

Har aldrig vad jag kan minnas, skämts så mycket över min kropp.
Tex på sommaren när man ska ha bikini.
Visst har jag inte haft den snyggaste kroppen, men aldrig brytt mig så mycket.
Nu är det för mycket.

Nåt måste ju hända. Kanske går det åt det motsatta hållet att jag snart inte ens kan komma upp ur sängen. Vem vet vem vet ;)

Nämen alltså nu ska jag först bli av med den här dumma förkylningen, åka till Luleå och IKEA, och kanske hitta nåt litet jobb.

Finns väl bättre grejer att lägga pengarna på ist för godis? Eller?
Som.. mediciner, salvor, linser, tandtråd.. ja ni vet sånt där kul.

Nu ska vi se om den här BB är nåt att ägna sina dyrbara minuter på.

Egentligen vill jag lägga mig och sova tills jag är smal..men det är nog lite väl länge till det.
Dessutom mår jag illa (efter att ha druckit den där shaken) och har halsbränna (efter apelsinen jag åt för att dämpa illamåendet).







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0