Släp tack!

Jag, Eve och mamma ska till IKEA den 26-27 feb.
Men..vi har inget släp.
Hyresgästföreningen har tydligen slutat hyra ut släp! :(
Ska väl ev hyra en minibuss och få hemlevererat det som inte får plats.
Men det känns onödigt, och dyrt kan det bli också.

Så jag tänkte om nån av er som läser kanske har/vet nån som hade kunnat låna eller hyra ut sitt släp med kåpa till oss?

Det blir kanske ganska många stora saker vi ska köpa..
Om nu ens mamma går med på att köra med släp, men det känns ändå lättast att ha ett släp.



Postat av: Ida

Ring ok/q8 i happis och boka ett släp med kåpa?

Dom har ju hyr här lämna där släp. Eller har haft i alla fall.



Ring och kolla!

2011-02-13 @ 07:19:19
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Tack för kommentaren om mina hundar :)



Ja, jag misstänkte att det skulle bli lite svårt, jag har lite svårt för att få ihop mina funderingar och tankar till ord.



Nej definitivt inte så jag menar, men det jag funderar på är att om en mamma som verkligen tror på genus oftast inte vill klä sin flicka i klänning. Jag ser väldigt sällan "genusflickor"(usch vad fult det lät, men kom inte på något annat ord) i just rosa kläder och klänningar. Jag Om jag får barn så kommer jag inte sätta en klänning på en framtida son, jag kommer nog ej heller använda klänning på min framtida dotter heller, men det är bara som jag känner nu. Och jag kan ju omöjligt veta hur jag tänker den dagen jag får barn, det kan ju hända att jag ändras. Men som det ser ut idag så skulle jag inte använda klänning på varken dotter eller son.



Ja men precis, om alla människor skulle acceptera att en kille kan använda klänning och en tjej använder typiska killkläder så skulle det inte vara konstigt. Men dom flesta är ju uppvuxna med att pojkkläder är för pojkar och tjejkläder är för tjejer. Det är iallafall jag själv, men det är ingenting som har gjort att jag anser att det ska vara så.



Jag själv anser att barn oavsett kön skall behandlas lika, då jag anser det är att jag idag har en två årig bror som går på dagis. Och jag har spenderat en del tid med honom där och sett hur dagispersonalen gör skillnad på pojkarna och flickorna.



Usch vad svårt det är att förklara, men jag hoppas du fick en klarare bild av hur jag menade.

2011-02-13 @ 12:03:34
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Man kan väl hyra från typ, ok där borta och sen lämna tillbaks det på ok här?

2011-02-13 @ 15:20:01
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: maria

kolla kiruna.cc, finns annons om kiruna hyrsläp där. 300 kr per dygn för kåpsläp. Har hyrt därifrån och är mkt nöjd. Bra pris oxå.

2011-02-14 @ 00:38:25
Postat av: maria

kolla kiruna.cc, finns annons om kiruna hyrsläp där. 300 kr per dygn för kåpsläp. Har hyrt därifrån och är mkt nöjd. Bra pris oxå.

2011-02-14 @ 00:39:06
Postat av: t

Kiruna hyrsläp! Billigt och bra! Kolla annons på kiruna.cc

2011-02-14 @ 08:07:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0