Jag rymmer nu!

Ja eller snart iaf.

Vet inte vad det är med mig.

Är det minskningen av medicinen?
Har jag fått en hjärnskada?
Är det PMS?
Har jag blivit psykiskt sjuk?
Är det pga Noa?
Har jag druckit för mycket cola?
Är det pga Vilda?

Eller är det helt enkelt så att det är för att jag sitter i fängelse?
Det känns lite som så faktikst.
Vi kan ju som inte ta oss så himla långt.
Kan väl som mest vara ute på gården typ.
Eller hälsa på typ Nina eller Ida, men det känns inte kul när man har en vovve som kanske biter eller klöser små bebbor :( Eller pinkar och skiter på deras mattor.

Jag visste ju att det skulle bli ungefär såhär.
Men ändå kan man ju liksom inte riktigt veta.
Jag vill ju ha denna lilla svarta underbaringen..Det blir ju lättare.

Kan vara kombination att känna sig instängd och så medicinnedtrappning..

Vissa dagar går det ju jättebra, även om ungen är gnällig och vovven galen.
Idag var inte en sån dag.
Jag var trött som vanligt, inte överdrivet trött. Men trött.
Bebben var inte på sitt bästa humör, han vaknade ganska tidigt.
Vovven var lite halvgalen. Sprang ute en sväng med henne, lekte inne. Hon vilade.
Sen var det dags för bebben att lugna ner sig och vila.
Han somnade.
Jag gick ut med vovven en liten sväng.
Så kommer jag in och hör en bebbe som är vaken..
Och han var ledsen och arg (trött).
Då blev vovven galen (hon hade ju vilat klart och ville leka).
Jag ville bara viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiila!
Fick stänga in vovven i sovrummet efter ett tag. Med ett ben.
Inte blev hon lugnare sen inte. Inte bebben heller.
Inte jag heller kan jag ju säga.

Så idag är jag jävligt less.
Var på Coop i säkert en timma.
Vill bara gråta vad jag än tänker på för jobbigt.

Nyss torkade jag piss.
Hann sätta mig ner.
Torka bajs (hon är fan lös i magen!)
Tvättade händerna.
Torka bajs!
Sen skickade jag ut man och vovve.

Sa jag att jag var less?
Jag orkar inte, men jag vill!
Just nu orkar jag ju. Vad ska jag göra liksom :P

Nä men jag vet inte.



Postat av: Elin Fredriksson

huvvaligen, låter som du har det värre än mig =/ och det har du säkert. Mår bättre här och fick bort verifieringen på bloggen (tror jag)

lite huvudvärk och så men en baby som sover ialf och ska gå och lägga mig.



Det blir bättre, snart är pojken så stor att han lugnar ner sig, hunden blir rumsren och sen lugnar den också ner sig =) livet blir bättre. Snart kommer sommaren =) då har du en superfin vovve att ta med på prommisar. Vi kan ha grillparty hela gänget =) Ungarna kan leka ute utan en massa jobbiga kläder. Solen kommer att skina (har jag bestämt!) Drinkar i solen ;) Tar lite tid men det blir bättre ! =)

2011-02-02 @ 22:52:29
URL: http://elinikiruna.blogspot.com
Postat av: nm

hunden kanske hittat nåt gott på golvet som gör henne lös i magen. Det är ju bara ha hunden kopplad i hallen så den kan vila där när du hälsar på så behöver du inte oroa dej att den ska klösa och gnaga på bebbor, eller pissa på andras mattor ;)

2011-02-03 @ 09:24:41
Postat av: Eve

Det går över, det går över, det går över, det går över

2011-02-03 @ 09:30:41
Postat av: Katja

Ja, det går ju över. Våren, sommaren kommer, barn och hund växer. Du behöver inte svara, men är det så bra idè att trappa ner medicinen nu? Önskar som vanligt vi bodde närmare, tänk att bara kunna hämta busbebis och ha lite mys hos oss, ni får vila, sen tillbaks igen. Nä, ni måste flytta!

2011-02-03 @ 20:02:14
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Peka, kom till byn och hälsa på, vi har bara två mattor och det gör absolut ingenting om hunden skvätter :b

Okej du kanske inte har körkort, men det går ju bussar både hit och tillbaka.



Och en vild unge och en vild vovve gör väl ingenting, jag behöver se sånt ibland :b heheh



Hoppas att allt löser sig för dig!

KRAMIS!

2011-02-04 @ 09:06:16
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0