Hos mommo och moffa

Jo, jag skaaa lägga mig.
Tänkte bara försöka få in lite bilder från helgen..

Fick för mig att fota detta..vet inte varför. Det var fint på nåt sätt :)








Kass bild på lekande barn


Tanterna lagade good mat!


Noa han klättrade upp och ner och upp och ner..hans mommo hade oturen att se det..


Trött och sjuk Noa (han sov ovanligt länge när det sprang massa folk och barn omkring å skrek)








Även här sov han länge trots massa massa massa ljud..
Det blir lätt lite mycket ljud med 2 galna pojkar, och en halvt döv mommo ;)


Fika fika
Noa var så röd om kinderna att jag trodde att dom skulle..öööh..se ut som äpplen?..






Detta var bästa bilden jag fick på springpojken som inte vill vara med på bild


Nu sova.



Postat av: Angelica

Tårtan ser ju ändå äckligt god ut :(

2011-02-23 @ 14:34:21
URL: http://shizune.blogg.se/
Postat av: lisen

det är fint för att det alltid har sett ut så där hemma hos mommo och moffa :)

2011-02-24 @ 23:08:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0