Herregud säger jag bara..

Vet inte om en vanlig dag kan bli mycket jobbigare än idag.
5 minuter efter att A gick till jobbet blev det gnäll och skrik omvartannat från Noa, för allt och ingenting.
Tills jag kom på att det fanns en bit choklad i vagnen, som Noa fick gå och hämta.
Då satt han nöjd (såklart) och glad och åt.
Då ringde Eve och vi bestämde att jag och Noa skulle åka dit. Fick skjuts av Jonne.
Vid 10.30 åkte vi. Då var det iofs inget gnäll eller skrik tills vi var där.
Väl där..ja då var det mest gnäll och skrik omvartannat precis som hemma.
Malte var väl inte heller världens gladaste.
Sen fick båda småttingarna alvedon (båda är förkylda, vi ger inte bara för att dom är jobbiga ;)
och ganska mycket vatten (med medicinspruta så dom skulle vara glada ett tag :P )
Så var dom nog glada i en timme tror jag.
Jag kunde tom sitta/ligga i soffan ett tag :)
Sen började gnället igen..och SEN, så krockade Elias med Noa och då bröt helvetet lös ska ni veta.
Gallskrik i två timmar tills skrikungens pappa och Jonne kom.
Försökte få Noa lugn i famnen, leka, ge flaska (han vägrade ens smaka), kolla på Musses klubbhus.. sen gick jag ut med Noa i vagnen för han var så fruktansvärt trött, höll på att somna i famnen när jag hade klätt på honom, men icke sa nicke han kunde inte somna i vagnen.
In igen men han ville sitta i vagnen, men skrek där också så jag tog ut den.
Herregud vad slut man blir ska jag säga!
Höll på att riva av mig håret (eller på honom men det får man väl inte säga)
Ja och så när pappa är där så är man världens finaste ängel..

Nä herregud vad jag inte orkar med sånahär dagar.
Han är ju visserligen förkyld, men såhär har han aldrig varit, inte en hel dag iallafall.

Förstår ni hur mycket jag längtar till lördag?!!

Nu ska tjockisen kolla film och dricka COLA. Ja idag skiter jag i att jag är en tjockis. Jag måste ha cola ;)



Postat av: Mrs Bernhardsson

Ush låte som en tuff dag. De små liven kan verkligen göra en bra trött ibland. Strupbyxorna är köpa på lekmer.se ( de har även kläder)

2011-02-25 @ 09:14:05
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: ninanina

hehe, men nästa gång du tycker han är en plåga så kan du tänka på den här dagen och bara njuuuta :-P

2011-02-25 @ 11:00:45
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Sv: Det har du helt rätt i men de va så det hände. Va charmigt nu när man tänker efter :)

2011-02-25 @ 15:26:48
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0