:)

Idag var en bättre dag.
Jag kanske är bipolär ;)

Trött som vanligt. Vet inte riktigt vad som var annorlunda idag.
Vilda kanske inte var lika vild? Eller så var det jag som nästan inte tappade tålmodet alls?
Nåja.
Noa somnade tidigt och sov bara 30-40 min (vet inte riktigt för han var vaken när jag kom in efter vovvepromenad), så vid 16 så somnade han igen.
Var jätteledsen när han vaknade (är alltid så när han sovit sent) så vi ringde mommo och då blev han gladare.
Så gick vi till henne också.
Jag bebbe och vovve.
Inte det lättaste ska jag säga.
Grinig bebbe som inte ville sitta i vagnen, och lat vovve som VILLE sitta i vagnen :P
Hon fick sitta i Noas famn två gånger men Noa blev leds på att inte se nåt.
Försökte få Vilda att sitta i varukorgen (som hon gjorde sist vi promenerade till mamma) men det gick ingen lång stund. Hon ville ju sitta med Noa :)
Nå hon fick gå lös sista biten så vi skulle komma fram nångång.
Massa snö och oplogat var det också.
Jag får se det som gratis träning.

Kom hem ganska sent. Nu är jag ännu tröttare. Får se om man kommer i säng skaplig tid.
Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag inte lan låta bli att vänta/titta på¨The big bang theory som går ganska sent.. Det är bra när jag redan sett avsnittet för då kan jag somna innan :P

Köpte förresten brustabletter med järn på Coop igår.
Tog en idag och ska försöka ta varje dag. Får se om det kanske blir nån liten förbättring.

Imorgon skulle nog Eve och pojkarna komma hit. Det blir trevligt :)
Och lite mer trevligt blir det nog sen!
Mamma ska ta Noa över natten. Inte min idé faktikst. Andreas. Han kan behöva lite barnfritt.
Kanske man kan få lite ordning i det vanliga kaoset också.

Ja ang min medicin.. Alltså när är en bra tid att sluta eg??
Jag har funderat på det måånga måånga gånger.
Jag började ju trappa ner innan vi fick Vilda, sen tänkte jag ju inte annorlunda på det bara för att vi har henne..
Så jag testar nu.
Jag orkar inte vänta. Framförallt inte slösa pengar på det. Dom är visserligen inte jättedyra men just nu behövs varenda krona.
Får fortfarande inga pengar och vet inte om/när jag kommer få det ens.
Så råkade ju korkade jag skicka lite papper fel!
Skulle skicka arbetsgivarintyg till alfa-kassan men skickade till FK..Jättesmart. Verkligen.
Idag fick jag nya och dom ska postas imorgon.

Nu ska jag klicka vidare en stund. Kanske ta en macka..



Postat av: Katja

Härligt med bra dagar! De behövs så man kan känna att det kan vara bra oxå! Jag tänker att medicin slutar man med när man varit stabl och mått bra ett tag, alltså kanske ett halvår eller mer. Jag minns inte hur länge jag åt dem eller hur jag slutade. Men om det är pengar det handlar om är det ju jättetråkgt....

2011-02-04 @ 10:42:15
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0