BlåttBlåttBlått

Fan vad jag är less på blått.
Barnkläder alltså. Eller andra saker också.
Varför ska alla kläder som finns till pojke och flicka (ja nu är det ju så överallt) vara just rosa och blå.
Kan det inte vara grönt eller vilken jävla annan färg som helst!
Blå.
Nä jag gillar inte blått ;) Har nog aldrig gjort.

Och andra saker också. En cd-spelare tex.
Då finns den i blått med spindelmannen på, eller rosa med en prinsessa på.
Kan det inte finnas ett mellanting också isf? Om det nu promt måste vara rosa och blått.
Gul, röd..finns ju liksom fler färger än blått och rosa liksom.

Fan vad tråkigt.



Postat av: Katja

Hua, jag avskyr oxå blått på barn (bebis) kläder. Marinblått kan vara fint, men bara på tjejer! he he... bebisblått och grisrosa kräks jag på, även om E har endel grisrosa kläder. Blått och rosa på bebiskläder borde förbjudas. På vårat lindex höll de på möblera bland kläderna, och pojk och flick var blandat, jag trode inte mina ögon! men så var jag där idag och jahaja, då hade dom möblerat klart. Gissa hur....

2011-02-24 @ 22:11:42
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0