åå alla hjärtans daaaag

Helvete skit också!
Haha, hade skrivit massor men så försökte jag göra ett hjärta och..så försvann allt.
Misströsta ej, det var bara massa skitbabbel som vanligt.
Om att man måste byta buss om man ska till andra sidan stan (i vår stooooora stad..harkel)
och att Noa minsann sover hur tungt och gott som helst när han inte ska, och vaknar för minsta lilla när han behöver sova..
(byta buss brukar vara en dags att vakna-tid men inte påväg hem när det verkligen inte är vilatajm!)
Gnällspik har han varit idag också lilla bebben!

Nå när Noa väl somnat (men bara liite senare än vanligt)
så tog jag fram lite gott som jag köpt, snäll som jag är.
Mögelost och kex :O (det var så himla gott när jag åt det hos Hanna)
Och så semlor som älsklingen önskade sig :)

Medans jag fixade fikat i köket så kollade A om det var nån bra film på tv:n.'
När jag kom till soffan satt han och tittade på Dirty dancing som precis börjat!
Trodde aldrig han skulle välja själv att titta en sån film!
Ja, han hade nog inte tittat den om inte jag var med gissar jag ;)

Nå det var gott, bra och mysigt :)

En jättebra alla ♥ dag har jag haft :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0