Lite fukt tack

I näsan tänkte jag mest på.
Den är så torr så jag tror den spricker inifrån snart!
Jag har renässans, och jag har nozoil men dom vill inte riktigt det jag vill.

pJag är för trött för att gå och lägga mig.. somnade tom sittande i soffan efter att Noa somnar.
Jag brukar INTE somna sittande!
Men jag behövde slå in dom sista paketen och sätta snöre och lappar på dom resterande..men såklart tog snöret och lappar slut innan alla var klara. Men dom är inslagna iallafall, och julklappspappret räckte! :D
Så bara lite snöre och godjul-lappar kvar alltså :)

Var hos mamma på em idag. Min broder med familj är ju i stan nu :)
Så kom även syster med familj dit, och imorgon kommer sista systern hit också!
Oj vad skoj det ska bli. Och kaos ;)
Men vi är väl ganska kaos i våran familj allihopa, och tillsammans blir det bara lite mer kaos :P

Gjorde faktikst äntligen nutellapraliner idag :)
Men det är inte mycket kvar för jag gav en varsin lite låda till Noas fröknar på dagis :)
men det finns ingredienser till en omgång till, var ej oroliga kära familj!
Det var ju inte så jobbigt heller så det ska väl förhoppningsvis vara klart till julafton iallafall. Om vi har tur B)

Imorgon måste jag till sjukhuset. Min eviga vän sjukhuset.
Men på sant så har jag inte varit därsärskilt mycket på senaste tiden. Himla bra va?
Bara uvi denna gången, som inte vill ge med sig.. Ska bara fundera ut hur jag ska orka gå dit med galen bebbe...det får lösa sig på nåt sätt.

Nä nu går jag och lägger mig iallafall! Innan jag somnar på tangentbordet.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0