Dumma kamera

...som inte ringer till mig när batterierna håller på att ta slut.
Jag kollar tydligen aldrig på hur mycket batteri som finns kvar när jag använder den eller ska ta med den nånstans..
Måste nog önska mig en kameraväska av tomten så får sladden vara i den ;)

Ville ju ta lite bilder på kalaaset idag.
Brukar man ha tårtkalas när man fyller 60?
Ja pappa fyller år på måndag (men då är han i Umeå som vanligt nuförtiden..) så hade vi lite kalas med tårta och annat gott, och sen middag med potatisgratäng och rostbiff.
Ja och kameran hade ju då förstås slut på batteri..hann inte ens ta en enda bild, så inga bilder.
Nu kanske jag borde ha satt batteriet till kameran på laddning...
Men även hänga upp tvätten som jag tvättade om igår efter att ha "glömt" att hänga upp den i förrgår..
Och Noa kissade i sängen igår natt och inte är madrassen tvättad eller nåt..bara vänd på...lalalalalaaaa
Men jag kan faktikst skylla på att jag inte hunnit idag!
Vi stressade iväg till stan på fm och sen har vi varit hos mamma och pappa hela dagen. Faktiskt!

Imorgon..ja då får vi se vad som hittas på. Ev kommer Eve och malte hit medans Elias är på kalas.
Funderar på om Filippa ville komma eller om dom hade några planer..hmmm.. Borde jag fråga henne kanske tycker ni? ääh, jag funderar istället va ;)

Nä usch vad tråkig jag är. God natt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0