Tuur

Tur som fan i helvetet (ursäkta svärdomar men ibland behövs det)
att jag förde över alla bilder från min bärbara till den externa hårddisk innan vi åkte till Luleå.
Vi köpte den för några månader sen men som allt annat så blev det liksom aldrig av att föra över.
Men samma dag vi skulle med tåget, och ta med min dator, så överförde jag alla bilder.
A installerade även WoW då.
Sen..bara kraschade hela datorn.
Det var kanske inte helt oväntat att den inom en snar framtid skulle hitta på nåt skit.
Men ändå.
A hann tom till Digit med den, dom trodde att vi kanske bara behövde installera om windows, men det funkade inte.
Så inte hade vi nån dator (för bebben att kolla film på tåget) på tåget..
Inte heller går det att formatera den heller.
Den är nog stendöd :(
Min älskade lilla (stora) dator!

Men fort som attan köpte vi en ny laptop i Luleå.
Ni vet A kan ju inte överleva utan WoW i två veckor ;)

Ja så det var en jävla tur att jag hann överföra bilderna.
Kanske att Digit kan laga den, men jag tror vi skiter i det, jag har ju en ny.
Men jag har ju iofs annat än bilder där..bla installerade program, och mina favoriter på internet!
Hatar när dom försvinner och man ska försöka komma ihåg allt man sparat där..
Nånå, jag överlever.
Ska bara försöka komma ihåg hur man skulle göra med iTunes..¨

Håller på att överföra alla bilder till denna (A´s) dator, det tar ett tag för det är liksom ett par bilder ;)
Om den nu vill ta emot alla bilder och videor, det gick inte att göra automatiskt iaf.

Okej, kanske nog om mina datorproblem..


Jag är ensam här i lägenheten till på måndag då jag går av min sista nattvecka!
Trist att vara ensam, men skönt ändå.
Sen efter min nattvecka vet jag inte var det blir för jobb. Om det blir nåt jobb.
Hoppas det finns jobb för mig där. Fast dag. Natt är dom 4 personer som delar på och där brukar det inte finnas så mycket vikariejobb.
Jag gillar mitt Glimten :)
Bästa jobb jag har haft tror jag.
Så jag hoppas verkligen att jag får jobba där iaf lite.
Ica kanske också har jobb till mig, men.. jag vet inte om jag orkar jobba så mycket som jag gjorde innan sommaren.
Deltid kan jag jobba där, men heltid funkar inte för mig.
Eg ingenstans, men helst inte på ett sånt jobb.. Tyvärr.
Gillar att vara där och alla fina snälla jobbarkompisar, men det blir för mycket för mig.
Önskar jag kunde/orkade jobba som alla andra, och ändå orka med familj och hem.

Äsch, vad jag babblar på om det nu också.
Nu ska ni få slippa det och läsa nåt annat istället.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0