Spjälsängen nästa!

Jag tror att Noa ska få sova i spjälsängen igen..
Blir galen på ungen!
Han har kommit flera nätter vid 4-5 och ligger antingen och snurrar eller gnäller i våran säng och jag blir alldeles galen när han ska ligga och gnälla. Så somnar han knappt om och sen ringer A's klocka och då är det upp!
Han börjar 7 den här veckan..
Varken han eller jag är ju speciellt pigga efter en sån "morgon".
Antingen så får han sova i spjälsängen..eller så får nån av oss orka gå upp och göra välling direkt och hoppas på att han inte blir pigg av den som han brukar bli ibland..

Imorse blev jag less på att ligga i sängen med gnällig bebbe så jag la mig i soffan så fick A försöka få honom att sova..sen gick jag tillbaka efter att han somnat. Så vi sov en liten stund till iallafall. Inte A då som skulle jobba..





Annat då. Har jag fortfarande samma paner idag?
Om det inte blir stan med Hanna kanske jag försöker fixa nånting här hemma. Antagligen inte städ för det är så tråkigt.

Ska bara få i mig nån sorts frukost och ta en dusch innan det händer nåt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0