Snart är semestern slut

Ja, min enveckorssemester.
Skulle åkt hem på söndag, men det var fullbokat på tåget..
Fast sen började jag tänka att dom har väl ändå platser som inte går att boka, för dom som betalar på tåget?
Det borde väl vara så men jag ids faktikst inte chansa.
Jag åker på måndag vid 10 istället.
Är väl hemma vid 14-15 kanske?
Och sen börjar jag jobba kl.21
Det får gå.

Förkyld är jag fortfarande. Men det känns mest på morgonen så jag har överlevt!
En dag har vi promenerat Tuna-Barnens Hus mm)-Nordsjöbutiken-MAX-Tuna.
Det var en hel del promenerande kan jag säga. I hettan!
Badat i älven har vi gjort. Inte så kallt vatten faktikst :)
Vi har shoppat på stan (utan bebbe) jag, A och Maria.
Jag har tagit en öl två kvällar i rad! På Allstar.
Hmm..jag har glott lite på Luleåkalaset och ätit en oxfilérulle där som är såå god!
Och åkt karusell där...trodde inte jag skulle våga..
Sen har jag varit i Boden alldeles själv och gjort sulor. Skulle köpt skor och tofflor, men hittade inget av dom-
Så nu går jag med mina gamla skor som gör att jag får helvetes ont i fötterna.. Om kvällarna och mornarna..

Och nu är det idag. Gubbarna ska komma hem från Storheden, och Noa ska vakna, sen ska vi dra in till stan och gå en sväng på Luleåkalaset! Kanske Noa får åka lite karuseller :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0