Sjukling bebbe

Noa var som vanligt på dagis idag.
Jag hade en hårfärg (skulle eg haft vanlig färg men det var visst blekning, som man sätter 2*25 min) som behövdes användas upp.
Hade precis satt första laddningen när dagis ringde..
Noa var så snorig att han bara grät när han skulle vila, så det var bara att skölja ur färgen och springa å hämta hem stackaren.
Han var inte så himla snorig eller täppt men han blir alldeles galen när han är det minsta snorig eller täppt i näsan (precis som jag..hrmm..).
Nu under kvällen har han känts lite mer sjuk, och lite mer snorig.
Så det blir att stanna hemma med honom tills på måndag. Fredag är dagis stängt.
Jag som inte varit på AF som jag skulle gjort den här veckan..
Nå jag får väl ta det nästa vecka.

Ringt nån skola har jag inte heller.. Börjar fundera på vad jag egentligen vill, Komvux eller Folkhögskolan?
Vad vill jag, vad kommer funka?
Kommer jag orka vara på lektioner varje varje dag.. eller kommer jag få nånting pluggat hemma?
Får väl ringa och kolla om jag ens har båda alternativen först..

Nej nu ska det inte bli en såndär jättesen kväll.. Fast jag har redan gått över min läggningstid..



Postat av: Mrs Bernhardsson

Sv: Japp du får göra det. Jag tyckte de va så söta pch praktiska till hösten nu.

2011-09-02 @ 13:29:03
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0