Tack

Tack för alla tips om att det kan vara sköldlörteln :)
Men jag vet redan att det kan vara det, har testat ett par gånger tidigare också.
Så när jag väl tar mig till sjukan så kommer jag säkert att få testa för det även om jag inte ber om det.

Men just nu så har jag så j*vla ont i halsen så jag får se om Noa ens kommer till dagis imorgon..
Prompade till/från Coop tidigare ikväll och halsen höll på att brinna upp..

Ja det är sent. Kollade en film när Noa somnat, och då blir det såhär..



Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

Tack för tipsen.. Jag vet att jag måste vara hård och inte ge nån ersättning på natten. För jag vet ju att hon klarar det,i perioder äter hon inte på natten.. Känns som att jag kan ta nattböl,nappinstoppningar och allt sånt men inte mat. Iofs tror jag att hon har tagit igen efter magsjukan,hon gick ner 400 gr i vikt,men att det nu har blivit en vana. Måste bryta den. sist kämpade jag i 4 timmar men hon ger sig inte. Då blir man less o ger upp ;)



Ja,men då sov han ju ungefär som Vilja. :P

2011-04-15 @ 15:10:12
URL: http://underbaravilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0