Slut liten kille..

Det ligger en utmattad liten pojke här i soffan.
Jag vet inte riktigt hur han ska orka med dagis..
30-60 min innan lunchen när han är ute så är han så trött och hungrig att han bara skriker :(
Känns inte så kul om det ska fortsätta såhär.
Idag klädde jag inte ens av honom för att gå in och äta lunch.
Han orkade helt enkelt inte, och efter lunchen så skulle det ju bli påklädning igen.
Han är slut, men jag blir också slut..och ledsen..



Postat av: Ida

Han är väl trött för att han sover dåligt på nätterna? Förhoppningsvis så rättar det till sig nu! Så får ni sooova gott!

2011-04-06 @ 13:56:23
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, det ÄR tröttande med dagis! Tyvärr kommer det nog vara så en period. Jag minns med fasa den tiden när de har börjat... Usch, mycket gråt, supertrötta barn som knappt går att hålla vakna när man kommer hem. Ni har ju kanske lite tid på er innan han ska gå långa dagar. Förhoppningsvis kommer dagis göra sömnen bra! Jag hoppas och tror det! Och håller tlite tummar med.

2011-04-06 @ 16:20:55
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0