Rubriken

Noa börjar bli frisk :)
Snoret är kvar såklart. Det är inte många dar i månaden han inte är snorig.
Men hans näsa är inte den bästa(precis som min) så ofta är han lite täppt ändå :(

Senaste nätterna har han ju vaknat minst 3 ggr innan jag ens lagt mig, men igår vaknade han inte förrän vi precis lagt oss i sängen iallafall.
Men så fort man lagt sig i sängen efter att ha sövt om honom så vaknade han.
Så han fick sova i våran säng precis som han gjort flera nätter.
Jag hade lite svårt att somna för allt snörvlande och snurrande, men när jag väl sov. Ja då sov jag.
Vaknade inte ens när A steg upp med Noa.
A däremot blev väckt några gånger av sparkande bebbe. Men han ligger på vänster sida, och Noa är en vänstersnurrare ;) Och så låg han lite mer åt den sidan så..

Denna förmiddag har vi inte gjort mycket inte. Tittat på diverse filmer, läst böcker..
Nu vilar han och har gjort ett tag, men jag har inte behövt söva om honom :)
Till viss del för att han inte är lika sjuk/snorig längre men också för att jag lyckades få honom att ligga på rygg i sängen. Ligger han på mage så blir snorandet värre..och han har börjat att ALLTID lägga sig på mage.
Sketungen ;)

Lite senare ska vi med mamma på Coop och Team Sportia.
Kläderna jag köpte till Noa kommer nog bli lite väl precis efter tvätt, så jag ska byta till större. Om det finns.
Villervallakläder såklart :)
Kul att dom börjat med det där. Men det fanns inte dom allra finaste kläderna.
Multirandiga kläderna är ju dom snyggaste!
Jag köpte röda och gula kläder. Randiga, men enfärgade i olika nyanser.
Hade velat ha villervallas fina jacka till Noa, men den är så himla dyr, och dessutom inte helt vattentät.
En av deras mössor med knytband vill jag köpa till honom, men den fanns såklart inte heller.
Tänkte att han bör ha en mössa med knyt på dagis (vår/sommarmössa) eftersom han inte kan dra ner en vanlig själv om den åker upp lite.
Dom har en snygg randig mössa med band RAINBOW som jag hoppas ska passa om jag köper en sån..nångång.

Ja nä nu visste jag visst inget mer.



Postat av: Frida

Haha! Ja det är fan ett aprilskämt som heter duga :)

2011-04-01 @ 12:59:51
URL: http://minx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0