Natt idag

Jobba natt då alltså.
Klockan 20 börjar jag och slutar kl.7 imorgon.
Själva jobbandet känns inte jobbigt, men att ta sig dit och hem..
Har haft rivjärn i halsen ett par dagar, men idag (förstås för att jag ska jobba) så small det när jag vaknade.
Okej inte direkt small, men jag kände att halsen och bihålorna var helt igentäppta och svullna.
Fan alltså.
Men det är bara att gå å jobba ändå.
Dit går det kanske buss (för halsen blir förjävlig när jag är ute och går, helst om det ska vara så kallt och storma) men hem då..inte går det en enda buss på söndagar, och vem tusan är ute och kör kl.7 en söndagsmorgon?
Nånå, jag överlever väl säkert.

Nu känns det iaf lite bättre. Morgonen brukar vara värst.

Just nu sover Noa, säkert vaknar han strax, det brukar han göra när jag bloggar.
Hade behövt handla men inte tänker jag gå inte.

Har inget vettigt att skriva ju. Kommer inte på nåt mer att göra vid datorn.

Ja nu vaknar han. där ser ni






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0