Mat karra och cola

Vill inte skriva att jag har eller ska sluta med all skitmat och träna som en tok.
För då skiter det sig.
Jag vill inte heller säga det till mig själv.
Då skiter det sig också.
Jag ska iaf inte köpa godis eller cola "bara för att".
Som jag gjort senaste tiden trots att jag inte ens varit sugen på det.

Är jag riktigt sugen på nånting så kommer jag köpa det. Om jag inte redan gjort det dan innan eller nåt förstås.

nu har jag en bebbe i famnen




Postat av: Elin F

ja jag satt igår och sjöng med och myste, har sett den nån gång tidigare så orkade inte kolla klart ;) Tittade lite BB emellanåt och sen var det smäll och i säng =)

2011-04-30 @ 16:19:24
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0