Kul till hösten!

Det har säkert stått nånstans, men jag måste ha missat det.
Man har hört många spekulationer om att H&M ska öppna här i Kiruna, och idag läste jag en blogg där jag fick veta att dom ska öppna :D i augusti.
Kuuul!
Barnkläderna där är väl inte sådär superroliga (förutom att dom har massa Hello Kitty ;) men till mig!
Tror dom flesta kläder (inte byxor) jag har är därifrån :)

Bra och färgglada barnkläder finns det ju på Lindex, Kappahl och Team sportia (villervalla-kläder)
Synd bara att Noa inte kan ha nästan nånting från bebisavdelningen mer :( För det är ju där dom färgglada kläderna finns, unixex.
På avdelningen för större barn finns det mest pojkigt och flickigt, och jag gillar inte nån av dom särskilt mycket..
Helst inte pojk eftersom jag inte gillar blått ;)




Postat av: Sofie

Det har stått på KBABs hemsida rätt länge nu Peka :P

2011-04-18 @ 23:45:45
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0