Krasch boom bang

Skulle sätta in lite bilder från idag och igår..
Men jag glömde ta ut minneskortet så..nä allt stannade.
Kanske blir det bilder imorgon istället.

Kalaset blev hur lyckat som helst idag :)
Jag var duktig och förberedde allt! Och städade och plockade undan massor, bla alla Noas "köra-leksaker", annars skulle säkert småttingarna bli överkörda, och det skulle blivit bråk om sakerna.
Men som "tur" var så fick Noa en kundvagn i present ;)
Äh, det gick bra med den ändå..fast det plockades bort där på slutet...

Det var så skönt att inte känna sig så stressad över massa saker under kalaset.
Jag tänker alltid vid sånahär tillfällen att jag ska förbereda så mycket jag kan, men det är alltid massa saker jag glömmer, men denna gången kom jag nog ihåg allt :)

Folket droppade in en efter en, tillslut var allihopa här innan vi ens börjat fika (brukar tänka att det är lättare när inte alla är här på samma gång) men det gick himla lungt och fint till (så lugnt det kan bli med massa småbarn ;)
Sen droppade dom ut en efter en, och med dom sista så åkte jag med en bit till Coop. Handlade och så var mamma där lägligt nog och kunde köra hem mig.
När jag kom hem var det undanplockat :)
Så himla härlig dag det har varit :D

Och nu är den slut, så även helgen och imorgon är det dagis igen.
Jag behöver åka på stan..men jag funderar när jag ska göra det..medans bebben är på dagis, eller efteråt med honom?
Men tänk om jag åker när han är där..å så ringer dom och säger att jag måste komma dit! *paniken för det har redan börjat*
Nå, jag får se imorgon hur jag gör.

Nu ska jag börja natta mig.



Postat av: Mickan

Kul att kalaset blev lyckat. :)

2011-04-13 @ 00:13:11
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0