Ja då blev vi pigga

Har blivit sängen alldeles för sent senaste nätterna, men jag har iaf haft en bra anledning. Linnea :)
Imorse hade A varit upp och gett välling till Noa, och sen suttit i soffan en stund.
Men sen la han sig i sängen, och jag skulle ju bara sitta och kolla tv..
Men så vaknar jag av att Noa kommer in med ett russinpaket, som jag trodde att A gett honom.
Sen ville han ha mer och kom med hela påsen..då anade jag oråd.
Och mycket riktigt....



























Det såg tyvärr värre ut i verkligheten än på bilden..
Två halvfulla flingpaket, krossade..
Jag sopade och A dammsög.
Sen låg alla majskrokar i soffan (icke smulade som tur var) och så resterna av mitt godis (bra på ett sätt kanske ;)

Nåja, och så arg kan man inte bli på honom..vi får faktikiskt skylla oss själva lite som sover.
Fast till vårat försvar så steg han upp halv fem..eller nångång då.

Ja så nu är vi då uppe.



Postat av: linda

ajaj nå tur han stöka och inte gjorde värre saker :) glad påsk på er pussar från mej å dean

2011-04-24 @ 09:21:42
URL: http://www.nattstad.se/linda.makrevska
Postat av: anna

haha åh jösses :} vad drygt med kommenterandet på min blogg, har ingen aning om vad det kan bero på! tack för att du berättade!

2011-04-24 @ 11:11:53
URL: http://madeinjapan.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0