Hjälp mig! eller nåt..

Fan att det ska vara så satans svårt att gå ner i vikt!
Jag vill bara kunna bestämma mig för det, och sen också göra det.
Men alltid hittar jag orsaker att inte börja.
Undanflykter hela tiden.

Provade BH på Lindex för några dar sen och bestämde mig för att jag inte kommer visa mig i bikini denna sommar. No way! (tur att jag ska jobba hela sommaren ;)
Har aldrig känt såhär trots att jag alltd varit lite småfet.
Nu har jag fan lika stora bröst bak som fram!

Det här går inte.
Ändå fortsätter jag.
Äter och äter, och klagar.

Men har förstått nu att medicinen jag åt har påverkat detta.
Många går upp i vikt av den (alltså är hungrigare/suget på något hela tiden), men eftersom jag redan åt godis i princip varje dag redan innan så tänkte jag inte på att den ens hade den biverkningen.
Nu nr jag slutat så känner jag inte alls samma sug som då.
Jag var tvungen att ha nåt sött hela tiden!
Nu äter jag mest av vana.

Fan.
Nåt måste jag ju göra.
Frågan är vad och när.
Hoppas det blir innan jag inte kan komma upp ur sängen för att jag är för fet.




Postat av: Elin F

jag känner ungefär samma sak :/ sen är det så svårt att komma igång! har börjat lite smått men har svårt att dra ner på maten igen =( BLÄ! Tänker inte heller ha bikini på i sommar! FY inte för att jag har haft det tidigare heller men...Nu är det ju bra att bo i Kiruna, hur ofta behöver man ha bikini här ;) ?



Valde en rabbit som pris hehe. Tänkte ha syndiga träningspass med gubben.



2011-04-25 @ 08:15:40
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: nina

börja promenera på kvällarna. skönt och rensa tankarna i sin ensamhet också.

2011-04-25 @ 22:14:25
Postat av: nina

jaså det missade jag.ja då vet jag inte :-P du får väl cykla.

2011-04-25 @ 22:59:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0