Dålig natt och dagis

Jag hann bara precis somna så vaknar Noa.
Försökte söva om honom i sin säng, men det gick verkligen inte så han fick komma till våran säng.
Men inte kunde han somna på ett tag ändå..sen tror jag han vaknade en gång till också..eller så var det jag som somnade innan han en somnat.
Nå men vi gick till dagis kl.9 ändå.
Han var superglad tills alla skulle ut.
Men vi kom ut tillslut.
Så fick han äta lunch där också.
Jag visste att han inte skulle äta maten (sjömansbiff eller vad heter det..potatis, kött och bacongratäng) men han smakade iallafall!
Han blev arg för..ja jag vet inte för att han inte fick hela päronet sen eller nåt..vägrade äta den bit han fick.
Ja då gick vi hem.
Det var väl vid 12.30
Sen har han sovit (men vaknat några gåger) till 15!
Jag hann nog också sova en timme sammanlagt.
För jag var också helt slut.

Ja så nu har vi inte hunnit göra så mycket förutom att gnälla och äta russin.

Måste handla idag.
A slutar 16 så jag går nog själv, och samtidigt till Glimten och skriver på papper.



Postat av: Sandra

Är det sant? var hittar men sånna utekryparbyxor? Jag funderade på det idag, det är mest därför jag vill ha skor på dom nu så dom kan vara ute och krypa. Och tyckte att det var konstit att ingen kommit på galonbyxor med fötter! :) tack för tipset! :)



Vet du var jag kan köpa dessa :) ?

2011-04-04 @ 21:47:22
URL: http://viskablifyra.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0