Alltid en tyngd på mina axlar

Alltid är det nåt som måste/borde göras.
Samtal, nåt i lägenheten, nåt som måste köpas..Listan är alltid lång.
Kanske har alla lite av det hela tiden?

Jag vill ha ett fast jobb.
Jag vill ha ordning i lägenheten.
Jag vill ha datum och tid till alla samtal som behöver göras.
Jag vill ha alla papper iordning som ska skickas.


Men framförallt vill jag ha ordning i mitt huvud.
Men hur får man det?




Postat av: Eve

Skulle oxå vilja ha ordning på allt.

Slippa göra allt i sista minuten (eller senare)

Är det för mycket att göra så gör jag inget. Orkar inte.

2011-04-27 @ 23:11:21
Postat av: nina

börja med en sak..ett papper åt gången, ring det du ska direkt fast du vill göra det seeeen. usch jag hade också sådär förut, nu ringer jag fucking jävla fkassan direkt osv osv. skönt som fan.

2011-04-28 @ 10:51:59
Postat av: anna

haha, jag har inte ändrat något. vad skumt! igår kom jag inte ens in på min blogg, så det kanske är hos mig det spökar ;D

2011-04-28 @ 18:31:33
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Sofie

Asså liksom hallåååå, jag brukar faktiskt kommentera... ibland... :P

2011-04-28 @ 21:09:46
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ja, det är inte lätt att ha ordning på allt...



Så roligt att du är med och tävlar om ett lip balm från Burt's Bees. Lycka till! Vinnare dras den 2/5!

2011-04-29 @ 15:57:48
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0