skulle städa..

Det gjorde jag inte.
Jag fixade hallen istället :D
Rensade bland alla kläder, mössor, vantar, bärsjalar och alla andra grejer.
Tog bort skohyllan och satte bänken under hatthyllan, satte fram skolådorna (som vi har mössor och vantar i), skruvade upp krokar till Noas kläder och satte upp griffeltavlan, som hamnade lite för långt ner..
Funderade om jag skulle ha den eller spegeln (båda får inte plats i hallen) men tavlan är nog mer andvändbar, helst för glömska människor som jag.
Jag är ändå för fet för att titta mig i spegeln.

A hänger upp tvätt och jag sitter här och vilar mig.

Jo, glömde kanske skriva att Noa är hos mamma. Annars hade det inte blivit så mycket gjort ;)




Postat av: Petra

Jo, du har rätt. Det är Gruvarbetarens som har stängt och jag menar såklart Lokeldaren :P Blandar alltid ihop dem två :)

2010-09-08 @ 14:00:00
Postat av: Kicki

Jag vill se bild ju !! ;)

2010-09-08 @ 21:36:37
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0