pörkyld

Är lite förkyld jag.
Har mest bara varit lite täppt i näsan, men nu börjar jag känna i halsen också.
Nacken gör ont den med.
Har kanske varit i farten för mycket :P

Gick upp på stan med Ida och Love för jag skulle på apoteket och köpa prolaktas (fanns inte på sjukans apotek).
Men jag blev kvar på stan till 18.30..
Ja gick på stan med Ida, Love och Petra en sväng. Dom gick hem å så mötte jag Hanna som skulle köpa bikini (att ha på abdhuset för er som undrar ;) )
Sen gick vi hem till henne så bebborna kunde leka.
Men dom lekte inte så mycket, gnällde och skrek mest.. Båda var trötta.

Precis när jag och Noa kommit hem å jag skulle börja fundera på nån mat så kom Noas faster Therese med mackor och tårta från Café Oscar :D
Så macka fick bli våran middag.
Skönt att slippa laga mat så sent och när Noa var så trött.

När Noa somnat, stannade Therese kvar en stund och tittade Idol med oss, sen kollade jag och A färdigt I love you man som vi började kolla igår.
Har sett den för längesen men jag kom fan inte ihåg vad som hände..haha. Jag och mitt minne.

Nä ska försöka lägga mig lite tidigare idag (som vanligt) Men nu är jag så jäkla trött, och så kommer jag säkert vakna och vara täppt i näsan på natten så det är bäst att jag lägger mig snart.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0