Loppisen imorgon då!

Min å Eves loppis är ju imorgon.
I lokalen på porfyrv. 6 mellan 11-15.

Ska bli spännande att se vad det kommer för några, och framförallt hur många som kommer.
Eve tror det blir helt tomt.
Jag är positiv och gissar på iaf 2 stycken ;)
Nå men jag hoppas man får sålt lte grejer iaf.

Efter det måste jag gå å rösta.
Ska göra det på Lombolo förskola, ¨så det är ju inte långt att ta sig dit iallafall.

Och Noaboa är lite snorig han.
Mamma hade ju planer på att dra till järnvägsparken med honom och Elias..men vi får se hur Noa mår imorgon.
Inte så kul att leka sig helt slut ute i lekparken när man är en sjukling.

Vi var och hämtade våran nya box till tv:n idag. HD-box :D
Ser ganska mycket bättre ut, skarpare samt att det inte är en "ram" runt bilden (förutom i typ lite äldre filmer och så)
Men att se vad som är på tv just nu är inte lika smidig dock :/

Nu började Stulna år..men jag ska inte börja kolla den nu. Blev sugen på att se hela ju! Får kolla här nån dag.

Och så vill jag ju ha en inspelningsbar box..men det får vänta tills man har råd.

Nä, nu ska jag ta natt så man orkar sälja imorgon.



Postat av: Heli

De kommer från en inredning äffär här vi bor.

2010-09-20 @ 09:45:56
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0