Ida hela dagen

Vi fick sova en hel natt! :D
Noa somnade väl strax innan 21 och vaknade strax efter 7. Såå ska det vara varje natt nu!
Hoppas på en till sån natt. Eller många såna.
Kände mig ju hyfsat pigg, för jag somnade nog inte så jättesent igår.
Idag ska jag försöka ännu tidigare.

Funderade på om vi skulle dra på öppna förskolan jag och Noa, men ingen ville ju med.
Ida skulle göra en grej kl.11 men sen ville hon hitta på nåt.
Hon kom hit och var ett tag, sen blev vi hungriga så vi gick till Altagrillen när bebborna sov (men dom hann såklart vakna innan vi ens fått maten) Andreas åt också med oss.
Gick på Coop och sen hem till Ida tills Dalle slutade jobbet.
Var hemma en sväng men sen åkte jag och Ida bil.. skulle hälsa på Idas polare på ungdomens hus, men det var stängt. Sen ville hon kolla på badhuset vad det var för ståhej där (hade vart förhöjt värde på nån bakterie) men det var också stängt.
Stod på dörren om den där bakterien (kommer såklart inte på vad det hette) och att dom skulle fixa det under natten.
Jaha sen hälsade vi på Hanna och sjuk My. Drack te och hämtade Idas börs som Hanna råkat sno :P

Nå sen på Kvantum och hämtade ut min första Buzzadorpaket :D
Pampers blöjor som jag ska prova (eller kanske Noa då) och dela ut till andra bebbor.
Sen måste jag ta nån bra bild, för den som har bästa bilden vinner en årsförbrukning pampers blöjor :)

Undra om det är tråkigt för er att läsa alla detaljer om min dag.. Men jag kan liksom inte skriva sådär roligt och funurligt så det får bli såhär.

Ska som sagt försöka lägga mig tidigare så nu ska jag läsa lite bloggar sen gå å snarka.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0