Äh

Vi skulle kolla film men det blev bara skit å pannkaka av allihop.
Texter som inte funkade och filmer som inte funkade och sen såg man inte hela bilden. Suck.
Sen orkade jag inte mer och sitter här.
Sitter här och är sjukt sugen på chokladbollar. För det var mörkt och mina hallon såg ut som chokladbollar, och jag är knäpp och kan inte sluta tänka på chokladbollar.
Tidigare var det cola, men jag lyckades hålla mig från att köpa.
Det blev nog mycket igår :/

Så jag käkar några halvfrysta sura hallon. Bara för att ha nåt att tugga på.

Kan man inte få vara smal vad man än äter?

Jag kunde äta ägg idag igen :D
Provade äggröra och det var smaaaskens!
Ska nog försöka äta det imorgon till frukost också. Eller om jag ska försöka äta ägg varannan dag, och varannan dag yoghurt.. Så man kanske inte blir less lika fort på nån av dom.
Men en macka äter jag iaf..

Nå men vad ska man syssla med imorgon då?
Jag och Eve tänkte dra på leklandet, men nu har dom ju inte öppet måndagar mer.
Tisdag blir det kanske öppnis, beroende på hur Noa sover.
Allt beror på hur Noa sover serrni.
Kan/vill aldrig planera nåt innan jag vet hur han sover.
Så jag "spikar" nästan aldrig nåt, det blir oftast troligtvis.
Så ni vet.

Ska klicka lite mer sen sova.




Postat av: Millan - Mamma till underbara Elton

Sv; Nämen vad trevligt. =)

Oj då, jag hoppas att Elton inte bara vill ha tetravälling! Det blir ju lite mer oekonomiskt än sån man blandar...



Mysig blogg du hade förövrigt. :)

2010-09-14 @ 21:07:41
URL: http://mammami.se
Postat av: Millan - Mamma till underbara Elton

Sv; Det kunde ju ha varit bra, desvärr vägrar Elton dricka vanlig bröstmjölk ur nappflaskan (konstigt, jag vet) :p , i alla fall senast vi testade, kanske får testa igen om det inte funkar med nya vällingen. :) Tackar för tipsen!

2010-09-15 @ 08:07:59
URL: http://mammami.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0