Why

Varför Måste jag vara en sån svag människa. Allt jag försöker går åt helvete. Jag vill inte göra som jag gör. Jag vill inte ljuga för mig själv och andra. Jag vill inte vara fet. Jag vill inte må såhär. Och hur mår jag då? Ingenting. Ingenting mår jag. Det känns sjukt. Visst kan jag vara ledsen glad och arg, men det känns konstgjort. Och inte gör jag ett skit åt saken. Ring och få det gjort för fan! Jag vill alltså sluta ha konstgjorda känslor. Sluta känna ingenting. Funkar det inte så funkar det inte men jag måste försöka. Fet. Hur fan kan man sluta bli fet?? Tills kläderna inte säljs i min storlek eller? Hjälp mig för jag kan inte själv. För mycket sängtankar som vanligt. Godnatt



Postat av: Kicki

Men Peka! Allt löser sig så småningom, alla är vi i våra svackor.

Tyvärr tar allt tid, men är man tillräckligt viljestark att klara av någonting så gör man det !

Det brukar kännas piss och onödigt, men när man väl tagit det första steget till ett bättre liv , så går det bara framåt!



Du lär stöta på motvind, men det som inte dödar, det härdar!



Kram på dig Peka! <3

2010-10-13 @ 13:48:36
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: nina

som vanligt kommenterar jag.



det är inget fel att vara svag, och inte heller be om hjälp. man kan inte klara allting själv alltid.

som jag ser det så hänger allt ihop. du mår dåligt, fast du tar tabletter så det du ska må bättre för att orka vilket kapar av dom riktiga känslorna, vilket leder till att du kanske inte ids bry dig, fast du vill gå ner i vikt så or5kar du inte ta tag i det på riktigt för du känner kanske inte att du är värd det, eftersom du inte känner någonting.



men jag tror att det finns många som bryr sig om dig, jag gör det iaf <3

2010-10-13 @ 14:22:06
Postat av: Vickan

Hej! Jag har startat en facebooksida som heter Rosa - allt i rosa

Gå gärna med i gruppen :) Det kommer att komma lite tävlingar längre fram med garanterat rosa priser!

2010-10-13 @ 18:21:40
Postat av: Mrs Bernhardsson

Jag hoppas du snart känner dig på bättre humör. Ibland har man dagar som inte alls är nå vidare. Kram på dig.

2010-10-13 @ 19:49:03
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Katja

Vad är det du ska göra? Och ringa vart?? Jag vet inte vad jag ska skriva, men förhoppningsvis bestämmer du dig en dag.

2010-10-13 @ 20:49:54
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

Nää... jag gillar produkter i mitt ansikte och det finnns mycket bra saker att välja bland..

2010-10-14 @ 13:44:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0