lkeulamjöiå,ö

Trött trött.
Känner mig sådär..konstant trött. Eller iaf senaste dagarna.
Vill bara ligga i sängen och sova och glo tv omvartannat.
Å så måste vi få dagisplats! Vi har knappt några dagar kvar så jag måste ju skriva in mig på af, men då måste man ju eg ha dagisplats..
Får väl säga till dom att jag har nån som kan vara med Noa om jag får jobb..
Usch, kan jag inte få stanna hemma med Noa bara eeeett år till..
Ja, jag blir galen ibland (jaja ofta då) här hemma med bebben, men på jobb blir jag ännu mer galen. Jag är inte gjord för att jobba.
Jag är ju kvinna förfan, jag ska bara vara hemma och föda massa ungar!
Kan inte världen förståå det.
Sen att jag inte kan göra nåt när jag är gravid..det är ju en annan sak. Då har man ju släktingar och vänner som hjälper en och som man bor tillsammans med.
Nej oj, det var inte Sverige.
Man skulle bo i ett kollektiv med massa fina människor som är snälla och hjälpsamma.
Och som alla jobbar där i huset med..inte vet jag odla grönsaker som vi säljer. Eller nåt.
Kossor kan man ha också, sälja mjölk och smör.

Alltså vad håller jag på med?

Mamma var med Noa efter hon slutat jobbet, och jag och A fick plockat och rensat i hela lägenheten!
Nu har vi ett sovrum (så bra det kan bli just nu..) ist för ett förråd. Skönt.
Måste måste måste få ner garderober från vinden!
Sen måste vi köpa en sängstomme när vi är på IKEA!
Ojdå, då kanske man måste ha släp :/

Ja nä att nu ska jag göra det sista och hoppas på att jag kan somna om inte alltför länge.
Igår låg jag bara å vred och vände på mig och hade ont i armen.



Postat av: Katja

Jag har oxå i alla år trott att jag inte är gjord för att jobba. Jag tröttnade och fick panik efter bara ett par månader på jobbet. Men nu, nu känns det helt annorlunda! Jag trivs jättebra. och det jag trode om att jag bara ville vara hemma var inte sant. Hoppas du oxå hittar nåt du vill göra, det ÄR faktiskt roligt att jobba om man har ett jobb man trivs med, man orkar vara mycket bättre mamma när man kommer hem.

2010-10-22 @ 09:13:16
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

det låter som om du vore bli en bondmora som bor på en gård. säljer mjölken från kossorna osv.

2010-10-22 @ 12:52:16
Postat av: lisafisa

blev inget bölande för mig, för jag kollade inte erin b, för den var inte färdig när jag slog av datorn, tihi

2010-10-23 @ 11:38:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0