Ut

Skulle efter många om och men gå ut och leka med Noa.
Men han verkade så trött så det fick bli en sövningspromenad istället.
Tog ett tag innan han somnade, men han låg och halvblundade lite då och då så jag fortsatte tills han somnade.
Han lär väl vakna här på en stund.

Han sov ju bara ca 40 min vid 12-13 nångång, precis som igår, och han var skittrött hela kvällen och somnade nästan en tille innan han brukar. Vaknade till vid 1, men somnade om.
Ja sen var han pigg kl 3.20!
Han verkade tycka att det blev morgon, så efter nån timme la jag mig i soffan och halvsov medans ungen sprang omkring och lekte och klättrade på mig, vet inte om han sov nånting, men säkert några minuter nånstans, för han var ju ändå jättepigg och glad ända tills han somnade vid 12.

Vet inte riktigt hur vi ska få fason på det här, ungefär varannan natt är han uppe.. Vaknar vid 4-5 och då har han inte sovit nog!

Ofta sover han ju 1,5 timmar på dagen i  ett sträck iaf..men nu är det 40 minuter och då behöver han sova en gång till. Annars blir kvällen och natten skit.

Hela morgonen har jag också legat i soffan och halvsovit medans han har sprungit runt, trött som en åsna..

Nu hör jag ungar skrika där ute så han vaknar väl..






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0