Sjukling

Idag skulle vi åkt till byn. Men Noa var inte alls i skick att varken åka bil eller leka, han började ju bli snorig igår och så imorse hade han feber. Inte mycket tror jag. (jag kollar typ aldrig för det känns onödigt när han ändå är förhållandevis pigg och äter och dricker. Hade jag haft en örontermometer hade jag säkert kollat..) Så alla andra åkte förutom vi :( Noa vaknade tidigt, sen sov vi i sängen båda två i en timme <3 Men han behövde sova en gång till så vi promenerade med nya vagnen (den har jag väl inte visat här??) till Coop och handlade medans Noa sov. Fick köpt presenter till småbarnen som vi ska ha kalas för på lördag :) Imorgon om Noa är bättre går vi till Hanna en sväng och säger grattis.. Och kanske smakar en bulla eller två B) sen ska vi väl till mamma. Nä nu ska jag faktikst gå å lägga mig (och kolla tv förstås!) Nattinatt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0