Är det inte helg snart!?

Typ lördag kväll!
Det känns lite jobbigt att vara less på sin unge :/ Eller less och less..jag blir psykiskt sjuk snart!
Eller iaf psykiskt..utbränd? Nä, jag vet inte.
Det går inte att vara ensam hemma med denna bebbe.
Han vill ha och ha och ha och ha och får han inte det så är det gnäll och skrik på hög nivå.
Förlåt jag vill inte snacka skit om min bebbe..
Det ska kollas film i tre sekunder, sen ska det lyssnas på musik, sen en annan film, sen ska det ätas mommo (korv) sen Lias (riskaka) sen ska det ses en annan film, sen ska det tuggas toy, och ett till toy innan det andra är slut, sen ska det och det ska det och det, sen ska det... Ja ni fattar.
Leka går nån minut sen kommer han på nåt som han vill ha eller göra som han inte får/får ha.
Lite suck faktiskt.
Det går mycket bättre när man är borta eller det är nån här.
Eller när A är med honom.. då är han som förut, lugn. (ja som han var förut med A. Med mig vettetusan om han nånsin varit lugn :/   )

Nej alltså jag ska sova så jag orkar med mer gnäll imorgon :D
Måste orka lyssna på gnäll och gnälla lite själv ;)

Ja och A jobbar på lördag så på fredag blir det inte att sova själv som det var tänkt.. En natt är ju bättre än inget iaf.

Förlåt älskade bebben, jag älskar dig för alltid ändå <3




Postat av: Eve

Man får gnälla, barnen gnäller ju så det måste väl föräldrarna oxå få göra?!

2010-11-12 @ 07:24:32
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

eller när han börjar dagga.

2010-11-12 @ 10:13:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0