Vi ska..flytta?!

Jag tror nästan det!
En 3:a på Rönnplan, på bottenvåningen. Ganska nära Nina också :P

Den var helt okej, inte renoverad. Men jag undrar om dom ska renovera alla lägenheter på planerna?
Hoppas det, för jag vill också ha nya skåpsluckor! Helst stor frys och kyl, som Niiiina har, men det gissar jag att det bara finns i just dom husen.
Nå vi får kolla med KBAB hur dom kommer göra, och om det finns bofond och hur mycket isf.
Kommer nog tapetsera i alla rum tror jag.'

nu fick jag en bebbe i famnen så jag kanske skriver mer sen



Postat av: frissan

YESSS!! Rönnplan är superbra ställe! Dom håller på med renovering, från Björkplanhållet sen sakta vidare mot tall-rönn-vide.., där får dom välja "nina"luckor, nina spis mm.mm.

Flytta flytta flytta..o BOTTENVÅNING!!!!

2010-05-11 @ 12:08:33
Postat av: nina

men hoja doris lugna ner dej..du får hjärtinfarkt..

2010-05-11 @ 13:47:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0