en solig dag

Ännu en härligt fin dag :)

Skulle gå med Eve till järnvägsparken men hon var så sölig så jag gick dit själv.
Men Hanna med My och Petra med Levis kom dit.
Noa älskar verkligen att vara ute. han hade säkert kunnat vara ute heela dagarna om han fick.
Synd att det inte finns fler ur-och-skur-dagis, han precis som Elias) hade passat perfekt på ett sånt ;)

Nå småungarna hade kul, sen gick vi lite på stan, Noa somnade och sen gick Hanna och Petra hem och jag gick runt på stan lite och väntade på att Noa skulle vakna så jag kunde gå till Eve, men jag mötte henne i järnvägsparken istället.
Så då fick Noa leka lite till :P

Gick till Eve å.. ja sen gick vi hem och åt supergod korvstroganoff. Tänk vad lite vispgrädde kan göra ;)
Förut har jag satt i mjöl och sen mjölk(och ibland lite vatten), och så lite tomatpuré samt salt lökpulver och lite sånt.
Inte så jättesmarrigt..
Men sist jag gjorde orkade jag inte göra så utan tänkte sätta i matgrädde, men vi hade bara vispgrädde, och så hade jag barai tomatpuré och ingen annan krydda.
Och det blev ju huur gott som helst!
Nu var det mycket korv så jag satte i ett paket grädde och ett paket i-mat (matgrädde på havre).
Blev också mumsigt.

Alltså..förut har jag väl inte skrivit sånt här?
Känner mig skittrist..men jag kommer oftast inte på¨nåt att skriva förutom det vi gjort under dan. Inte på senaste tiden iaf.

Nånå, nångång kommer kanske nåt roligare inlägg.

Och jag kanske ska sätta in en bild eller två..jag har ju ändå mobilbloggat med bilder så..


Sommar sommar sommar!

Noa och Levis gungar








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0