Sälja

Sitter här igen och vill inte lägga mig.
Har druckit cola så jag är pigg..massa cola tyvärr. Var så himla törstig (på cola :P ) så drack en hel 50cl, det brukar jag nästan aldrig få i mig.
Har köpt lite grejer på Tradera. Eller grejer och grejer, det är kläder till Noa.
En body har jag bara hunnit få hem. Det var meningen att jag skulle köpa ett par matchande byxor till, men dom blev alldeles för dyra för mig.
Ett linne till mig vann jag. Den var ganska söt, och billig. Kanske lite onödigt, och strl L så jag får se om den passar. Annars får jag väl sälja vidare.
Sen en heldräkt och två mössor till Noa. Mössorna är nästan likadana, men jag vet inte vilken strl han skulle ha på den så jag köpte båda så kanske jag lägger ena på Tradera sen.
Och så ett par sockar till Noa.

Sen hade jag faktikst tänkt/behövt sälja lite kläder.
Mina och Noas gamla (inte allt förstås).
Men då måste jag först få dom från Nina(!) och några finns kanske hos Eve? (jag menar sånt som är för litet eller inte används)
Ni kanske kan försöka plocka ihop lite så kan jag hämta? Eller så kan jag komma å glo själv.
Eftersom jag vet att typ ingen av er ä experter på att veta vems som är vems, som jag är ;) (vet inte varför jag alltid vet vems grejer som är vems..kanske avundsjuka från när jag var liten..)
Jag vet i princip alltis vems lilla leksak som var vems om man råkar hitta nån (tom kompisars saker)

Och nu är det för bövelen slut med massa godis och skit på vardagarna!!
På helgen kommer jag inte kunna låta bli så det är ingen idé att försöka ta bort där med.
Detta är både pga ekonomi och fläsk.
Jag vill inte slösa pengar på att få en fetare mage än jag redan har!

Nä, men nu kanske man borde sluta sitta här å knappra och lägga sig.



Postat av: nina

jodå jag har ganska bra koll på vad som inte är mitt, vilket är typ allt!har mer kläder strl 56 här (eller snart allt är i påsar ännu).Men du KAN KOMMA OCH HÄMTA OCH SAMTIDIGT HÄMTA KARTONGERNA!!Johan kommer slänga dem annars snart.......

2010-05-04 @ 17:03:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0