Packapackapackapausa

Har varit ute på fm, sen gick jag hem när Noa somnade i vagnen. Han sover än och har sovit i 2 timmar typ.
Jag vek rena kläder, sen packade och packade jag, det syns knappt.. Nånå, såå himla mycket är det väl inte kvar..
Men måste ju rengöra ugnen och under badkaret (eller iaf ta fram alla gömda grejer därunder) hoppas bara vi inte hittar ohyra som vissa andra.. blääää
Skönt att slippa flyttstäda helt. Men det kan ju inte vara hur skitigt som helst för det, dammsugas ska det kanske också göras, det är massa kaksmulor på hela golvet.
Fast det lär ju bli massa sand när man tar ner grejerna så kanske tar det sen isf.

Nu väntar jag bara på att Noa ska vakna så jag kan fortsätta med alla högljudda grejer.
Tv-rummet är det bara dator, tv och alla möbler kvar.
Men gud vad skönt att jag fick klart disken igår! saaatan vilken monsterdisk det var som vanligt.
Fyfan vad skönt att slippa det! Tills diskmaskinen pajar förstås, för det lär den väl göra nångång.
Just ja mat måste vi äta idag också..vad ska man äta? utemat känns smidigast, för jag tror inte vi har så mycket lättlagat. Igår åt jag en paj från frysen och Andreas åt två panpizzor, och så hade jag köpt råkostsallad från Östlunds..fast jag kom på det först när jag hade mindre än halva kvar. Tänkte äta det till så jag skulle bli mätt, och jag gillar inte att bara äta den för det är ju lök i :P Iaf typ purjolök och..nånting.

Jaha, vad kan jag göra utan att väcka björnen.. Förutom att data kanske..
Snart bor vi på Lompis hörrni!!
Kom gärna å hälsa på sen :) Ska bli kul att kunna ha folk hemma utan att det känns som att man trängs ihjäl.
Hatar detta kök!

Nä, nu går jag







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0