Ojoj

Idag har jag gjort massor känns det som, och dagen har inte gått för fort som den brukar på helgerna.
Kanske för att jag inte varit trött?
Noa vaknade 7, fick välling var vaken till 8 sen somnade han igen..A sov typ hela tiden men jag var vaken, men sen sov vi till halv 11. Det var skönt ska jag tala om!

Ja så idag har jag dammsugit (fast nu är det lika jävla smuligt som innan!!)
Kollat igenom kökslådorna från förrådet
Rensat lådorna plus nästan alla skåp i köket på sånt som ska skänkas/säljas.
Rensat resten av garderoben samt lite bebiskläder.
Och sedan fotat allt som ska säljas/skänkas.. Det var en del kan jag säga.

Ska sätta ut på cc, så kolla där, och om nån av er vill ha nån av sakerna så får ni nog dom gratis (allt ger jag inte gratis men det mesta kan jag ge).
Säg bara till, Kicki ni vill säkert ha lite saker va?

Nu är bilderna i datorn, så jag ska kolla igenom dom och förminska, så får vi se när dom kommer upp på cc.



Postat av: Kicki

Jag ska kolla cc ! :) Vi behöver garanterat saker, allt är ju i Sthlm:P hehe

2010-05-24 @ 06:45:22
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kan du inte lägga ut några bilder här också? :P

KirunaCC på min dator är så jäävla jobbigt och segt :D

2010-05-24 @ 06:49:38
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0