Mina med

Nina det kliar i mina fingrar med..men tiden räcker inte till, inte orken heller för den delen.
Fått uppackat lite i köket och Noas rum idag iaf.

Vi har ju varit på kalas hos Levis som fyllde ett, barnen lekte och vi fikade. Gott med kalasfika.
Promenerade hem och Noa sov i vagnen, handlade, och Noa sov sig igenom hela handlingen på Coop :O (har bara hänt en gång tidigare i Luleå).
Kom hem och plockade lite, sen kom Eve å co och vi åt pizza. jag är fortfarande mätt.
Sen gick jag Eve Elias och Noa och kollade in massa lekparker här rumtomkring. Det finns massor men INGEN hade bebisgunga :(
Nånstans borde det ju finnas. Ska leta en annan dag.

När dom åkte hem följde jag med till Kvantum, och fick sen skjuts tillbaka. Tack :)

Köpte lite godis, bla choklad, men kom på att jag ju tagit laktostabletter till pizzan redan! Då kan jag inte ta fler idag ju.. tur att jag köpte annat än choklad. Sen ville Andreas för nån dag sen ha glass men vi köpte inte, så jag köpte idag och tur att jag tog en isglass, annars hade jag inte kunnat äta den heller.

Noa somnade efter massa välling i sin egen säng i sitt eget rum :)
Känns lite elakt att han måste sova ensam :( Tänk om han blir jätteledsen när han märker att ingen är där :(
Men hoppas han sover bättre där iaf, så det gör nån nytta.
Fast det är ju skönt för oss att slippa tassa på tå när vi ska lägga oss, och slippa viska så tyst det går.
Och så kan vi kolla film i sängen :D Från min bärbara dator blir det men nångång sen ska vi skaffa oss en liten tv hit som man kan koppla till datorn.

Nu ska vi strax kolla film, den är nog snart klar.
Isglass, tuttifrutti och cola!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0