Längtar till morgonen

Blääää känner jag idag.
Blä blä blä.
På fm var det ju okej, jag plockade och städade lite för jag skulle ju få besöööök (nä jag får ju typ aldrig besök för jag är aldrig hemma :P ) å började diska (ni skulle se diskberget, vi har miljoner tallrikar och nästan alla var i disken för sist hann jag ite diska tallrikar) men så hör jag kraaaaas!
Noa hade sönder glasfatet i micron :/
Så jag fick dammsuga istället, och tog nästan hela lägenheten när jag ändå höll på, och disken blev det inte så mycket mer med.
Men besöket fick förhinder (läs tvååring var arg)
Klocka började bli viladags så jag gjorde flaska och låg på golvet med Noa, men han ville inte somna.
Gick ut och tänkte söva honom, men han var visst huur pigg som helst!
Gick på stan lite men han var inte trött så jag gick till Eve.
Fick hålla honom vaken på vägen hem, men han däckade hemma på filten på golvet..suckedisuck..han vaknade kl. 19
Han kommer ju somna typ 23 eller nåt. Och det är ju inte så att man är direkt ett dugg pigg efter natten.
Så inte längtar jag till kvällen (han kommer vara vaken länge och vara grinig) jag längtar inte till natten (man får ju ändå inte sova) men morgonen..eller efter hans första vila på fm lägtar jag till, för då kan jag känna mig hyfsat pigg.
Men då måste vi verkligen ha nån här eller gå nånstans!
Sitta hemma ensamma är lite tråkigt och inte bra för en med energi för femton.

Nää nu vill inte min ettåring vara med sin pappa mer..som vanligt. Varför? Jag är inge kul!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0