Klänningar

Kollar klänningar på H&M, Nelly och Bubbleroom, men jag bara fastnar på andra ställen :P
Kan inte bestämma mig vars jag ska ta ifrån..kan ju inte beställa från 3 ställen.. eftersom jag tänkte beställa några stycken, prova och bara behålla den som sitter bäst (har ju svårt att hitta kläder som sitter bra).
Och det blir massa frakt fram och tillbaka på flera ställen.

Noa somnade typ 22.30 utan problem tack och lov.
Hoppas hoppas hoppas han sover bättre inatt.
Jag kom ju på att det antagligen är tänder som gör ont, såg ju för ett tag sen lite vitt i munnen, men jag känner inget nu och får inte titta i munnen.
Han har fått alvedon innan han lagt sig 2-3 kvällar i rad nu, men det verkar ju inte hjälpa. Nässpray får han också.
Han hatar nog att vara snorig lika mycket som jag, som får typ panik om jag är täppt och kan verkligen inte somna, knappt så jag kan vara vaken med täppt näsa för då är det det enda jag tänker på.

Får se vad det blir imorgon.
Det är ju massa mammor med barn som brukar träffas på Leklandet kl.10 men Noa har ju alltid sovit den tiden.
Men imorgon om han råkar vakna sent så kanske man kan gå(eller åka med någon) dit.
Kanske får kolla om Hanna ska dit.
Eller så kanske man hinner på stan med Nina, men det är ju nästan samma tid det också så vi får se, nåt ska vi hitta på iaf.



Postat av: nina

men säg baah till om du ska på stan.jag tänkte passa på att glo där lite, ifall man hittar nån utstyrsel har ej varit åp stan sen början av 1800talet

2010-05-19 @ 08:21:13
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Katja

Aha, jag missupfattade nog, när du skrev att han var pigg hela em. och sen däckade klockan sju. Det är jobbigt, kanske är han i gränslandet mellan 1 och 2 sovstunder? Eller brukar han somna bra fast inte just igår? Hoppas han sovit gott inatt!

2010-05-19 @ 08:26:20
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0