Inte mer tack!

Nu vill vi inte ha fler hårsäcksinflammationer. Tack.
Någon annan kan väl ta dom och sen skicka vidare.
Vi har haft nog många nu.

A hade ju en i näsan :/ Men den tömde ju sig själv efter ett tag, och det hjälpte med ipren.
Nu har han en till i näsan..men denna gången är hela hans överläpp svullen!
Han ser helt sjuk ut, eller som om han hade världens största prilla under läppen.
Han har tom grisnäsa.
Och jag kan faktikst inte låta bli att skratta åt honom..det känns ju lite elakt eftersom han har så ont.
Ipren slutade funka efter en dag ungefär, så nu går han på citodon..men säg inte till nån för det är mina citodon.
Men vad fan ska man göra. han vägrade ju gå till sjukhuset, men eftersom det inte blivit ett dugg bättre så går han till akuten idag. Han får säkert bara antibiotika, men denna gången tror jag det är nödvändigt.

Så är det med det.

Hoppas jag slipper få fler. Vill inte äta mer antibiotika eller ha så ont.
Man kan nog inte fatta hur ont det gör innan man har en själv, precis som att föda barn..ja alltså inte att det gör lika ont, men det går liksom inte att beskriva.

Nu är pojkarna och duschar. Sen hoppas jag att den mindre pojken vill sova en sisådär 3 timmar, eller 2 åtminstone, för det är så skönt att vila (sova) på soffan medans.

Ska till Eve och Jonne senare idag och äta. Får se hur pigg herr A är på det. Men man måste ju ändå äta och jag behöver mer sällskap än en galen unge och en sjuk man.

Jag skulle kolla om det fanns nå roliga gamla bilder å sätta in (sitter på A:s dator) men jag råkade kolla lite gamla filmer på när Noa var liiten och nu måste jag klä på den där Noa.




Postat av: eve

stackars dalle! ni får komma hit å hänga sen å få i er lite mat så ni slipper laga själv

2010-05-01 @ 09:24:52
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, verkligen dumt att chansa! :p

Jag får kanske köra med halsduk, tänker inte vara lika knas som du.. :P

2010-05-02 @ 22:06:39
URL: http://idaraty.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0