Helt död

Mamma och Elias hämtade Noa idag, och jag å A gick upp på vinden och rensade.
Det gick ganska smärtfritt tyckte jag, mer än hälften kommer slängas.
Tog ner 3 lådor med porslin och köksgrejer..som om vi inte hade nog med sånt här nere.
Jaja, det ska rensas.

Nån som behöver glas, muggar, tallrikar, assietter..andra köksgrejer? Typ smårgåsgrill..och ja jag har ju inte kollat igenom men vi har säkert massor med saker som aldrig används.

Ja och efter rensningen så la jag mig på soffan..och somnade och sov lite från och till och orkade verkligen inte stiga upp.
Nu är Noa hemma och jag håller på å lagar mycket avancerad mat. Köttfärssoppa..från påse.
men den är god och enkel.

Så snart ska vi äta sen köpa lite lördagsgodis.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0