blablabla

Första disken blev klar för en stund sen.
Fattar ni vad skönt det är att ha diskmaskin?!
Slippa tänka på att man inte ska använda så mycket porslin och grejer.
Härligt härligt.
Och allt känns ju så mycket renare när det är maskindiskat.
Nå jag ska försöka sluta tjata om diskmaskiner.

Kan tjata om jävla helvetes böldjävlar istället.
Hade ju en i näsan, men den var inte så himla farlig, sen fick jag en på insidan av låret, men bara en liten.
Nu har jag två på baksidan av låret på höger, OCH en på vänstra..Tur att det bara är en som är stor och gör ont som fan!
Är så jävla less. Kommer det aldrig försvinna liksom? Kommer dom komma hela livet då och då??
Tycker jag har nog med konstiga besvär med huden. Nån jäkla eksem eller..nåt sånt på låren också, har haft det sen jag var gravid (!) tror jag..En läkare kollade ju och sa att det bara var att prova med kortison men inte sluta tvärt: Men det funkar inte, för så fort jag bara glömmer en morgon eller kväll kliar jag så det blir småsår..inte bra.
Ska kolla med nästa läa´kare jag går till. Måste ändå boka tid för att kolla om jag ska sluta med medicinen eller få nytt recept.

Ja och idag då..
På morgonen så skrek Noa i sisådär 2 timmar eller nåt, han var jättetrött men kunde inte somna.
Men sen sov han en stund vid 9 och jag däckade och kunde knappt öppna ögonen för jag var så trött.
Tror det kan bero på att jag glömt ta min medicin på 2 dar..plus allt annat.

Usch nu gör det så himla ont i benet (fast jag la mig ner på mage i soffan) så jag ska sluta sitta vid datorn.
Godnatt



Postat av: mamm

kan det vara kraftiga nässelutslag...?

2010-05-31 @ 10:33:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0