Aaah

Sitter i mitt nya kök. Ensam.
A är på jobbet och bebben är med mommo.
Skönt att få ha sovit hela natten även om det blev ganska sent innan jag somnade. Och när A gick till jobbet kunde jag inte somna om.
Jag är en tönt när det gäller nya ställen förstår ni. (Jag tror Maria vet eftersom jag brukade åka hem ungefär 8 av 10 ggr när jag skulle sova över :P )

Vi blev nog färdiga vid 21-22 nångång igår, sedan fick vi upp massa grejer, men inte tv:n eftersom A råkade vara lite hårdhänt när han skulle sätta tv:n på tv-foten (vad heter det?!) och väggfästet är kvar i gamla lgh för vi fick inte ner den, skruvhålen var helt trasiga..''

Nå det känns bra här iaf. Vill få upp allt så man kan börja leva som vanligt, lär väl ta ett tag. Man måste ju lista ut vars man ska ha allt och samtidigt packa upp.

Vill man hälsa på är det bara att kolla om vi är hemma!

Idag när bebben kommer hem blir det kalas hos Levis :D
Får se när det blir..han skulle sova nu sen skulle mamma komma hit med honom, då kanske hon kan köra oss dit ;) så kan vi nog kanske prompa hem sen.

Nu ska jag duscha, packa in paket och kanske packa upp lite.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0